Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, Pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Pareigos komisijoje |
1. |
Rima Baronienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkė |
2. |
Asta Strumilaitė |
Socialinė pedagogė |
Pavaduotoja |
3. |
Živilė Siderienė |
Mokytojo padėjėja |
Sekretorė |
4. |
Edita Vaickelionienė |
Socialinė pedagogė |
Narė |
5. |
Gailina Krakauskienė |
Specialioji pedagogė |
Narė |
6. |
Raimonda Pužaitė |
Logopedė |
Narė |
7. |
Anžela Paplauskienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Narė |
8. |
Rasa Berteškaitė |
Psichologė |
Narė |
9. |
Vilma Šapalienė |
Pradinių klasių mokytoja, |
Narė |
10. |
Inga Lastauskienė |
Anglų kalbos mokytoja |
Narė |
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos veiklos planas 2024-2025 m. m. | 2024-11-18 15:22:52 | 25.26 KB | ||
Patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo mokykloje tvarkos aprašas 2017 m. | 2023-10-13 19:34:13 | 34.01 KB | ||
2023-2024 m. m. vaiko gerovės komisijos veiklos ataskaita | 2024-11-18 15:25:39 | 29.11 KB | ||
Marijampolės „Šaltinio“ progimnazijos vaiko gerovės komisijos darbo reglamentas | 2024-11-18 15:24:26 | 38.01 KB | ||
Įsakymas dėl 2024-2025 mokslo metų Vaiko gerovės komisijos sudėties tvirtinimo | 2024-11-18 15:21:21 | 26.19 KB |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
1. Atlikti Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas;
2. Teikti siūlymus progimnazijos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo;
3. Atlikti mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą;
4. Organizuoti ir koordinuoti mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, bendrojo ugdymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą;
5. Teikti siūlymus progimnazijos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas;
6. Kartu su progimnazijoje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrinti sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą;
7. Inicijuoti vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą;
8. Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoti vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą.