Marijampolės „Šaltinio“ progimnazija

Informacija lengvai suprantama kalba     

Informacija ruošiama

 

Kas yra „Šaltinio“ progimnazija?  

 

„Šaltinio“ progimnazija yra mokykla Marijampolėje.

Mūsų mokykloje mokosi vaikai nuo 1 iki 8 klasės.
Tai reiškia, kad čia yra:

  • 1 klasė
  • 2 klasė
  • 3 klasė
  • 4 klasė
  • 5 klasė
  • 6 klasė
  • 7 klasė
  • 8 klasė

Pamokos mokykloje vyksta lietuvių kalba.

 

 

Koks yra „Šaltinio“  progimnazijos adresas?

 

„Šaltinio“ progimnazija yra Marijampolėje, Mokolų gatvėje 61.

 

 

Koks yra „Šaltinio“  progimnazijos telefono numeris?

 

+370 607 22989

 

 

Koks yra „Šaltinio“  progimnazijos elektroninis paštas?

 

progimnazija@saltinio.lt

 

 

Kada dirba „Šaltinio“  progimnazija?

 

„Šaltinio progimnazija dirba:

Pirmadienį – ketvirtadienį
nuo 8 iki 17 

Penktadienį
nuo 8 iki 16:00

 

 

Kada vyksta pamokos „Šaltinio“  progimnazija?

 

🏫 Pamokos prasideda 8 valandą.

📘 1 pamoka
8:00 – 8:45

📘 2 pamoka
8:55 – 9:40

📘 3 pamoka
9:50 – 10:35

📘 4 pamoka
10:55 – 11:40

📘 5 pamoka
12:10 – 12:55

📘 6 pamoka
13:05 – 13:50

📘 7 pamoka
14:00 – 14:45

📘 8 pamoka
14:55 – 15:40

 

 

Ką vaikai veikia per pertraukas?

 

🛎️ Tarp pamokų yra pertraukos.

Per pertraukas vaikai:

  • ilsisi 😌
  • valgo 🍽️
  • žaidžia

Vaikai ir mokytojai valgo valgykloje.

 

 

Ko vaikai mokosi „Šaltinio“ progimnazijoje?

 

Vaikai mokosi:

  • ✏️ Lietuvių kalbos – rašymas ir skaitymas
  • 🏰 Istorijos – apie praeitį ir žmones
  • Matematikos – skaičiai ir uždaviniai
  • 🎵 Muzikos – dainavimas ir instrumentai
  • 🎨 Dailės – piešimas ir kūryba
  • 🤸 Kūno kultūros – sportas ir judėjimas
  • 🌳 Gamtos mokslų

🌱 Gamtos mokslai moko apie:

  • 🌲 gamtą
  • 👤 žmogų
  • 🌍 pasaulį

 

 

Būreliai

 

Po pamokų „Šaltinio“ progimnazijoje vaikai gali eiti į būrelius:

  • 💃 šokiai
  • 🎤 dainavimas
  • 🏺 keramika
  • 🎭 teatras
  • ♟️ šachmatai
  • sportas

 

 

Uniformos  

 

 

Mokykloje vaikai turi vienodus rūbus – uniformą.

 

 

Biblioteka

 

📚 Progimnazijoje yra biblioteka.
Bibliotekoje daug knygų, o vaikai gali:

  • 📖 skaityti knygas
  • 💻 naudotis kompiuteriu

 

 

Elektroninis dienynas  

 

💻 Progimnazija naudoja elektroninį dienyną „Tamo“.
🌐 Adresas: https://www.tamo.lt/

 

Elektroniniame dienyne galima:

  • 📝 pamatyti pažymius
  • 💬 skaityti žinutes
  • 📅 matyti praleistas pamokas

 

 

Pagalbos mokiniui specialistai

 

🧑‍🏫 Progimnazijoje dirba pagalbos mokiniui specialistai.
Jie padeda vaikams mokykloje.

  • 🧠 Psichologas – padeda suprasti savo jausmus
  • 🤝 Socialinis pedagogas – padeda gerai bendrauti su kitais
  • 🗣️ Logopedas – padeda taisyklingai tarti garsus
  • 📚 Specialusis pedagogas – padeda mokytis
  • 💼 Karjeros specialistas – padeda pasirinkti, ką norėtum užaugęs dirbti

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
3. 09.50—10.35
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.10—12.55
  • 6. 13.05—13.50
  • 7. 14.00—14.45
  • 8. 14.55—15.40