STEAM metodikos link

Šiandieninėje sparčių pokyčių dinamikoje mokykla turi suteikti ne tik žinių, bet ir ugdyti  kūrybingas asmenybes. Todėl mokykla jau nebe pirmus metus dalyvauja STEAM eksperimentinėse veiklose.

Žengiant pirmuosius žingsnius link STEAM mokyklos mokosi ne tik mokiniai, bet ir mokytojai. Šių metų prioritetas STEAM koncepcijos įgyvendinimas, kuris skirstomas į kelis etapus. Įžangą šiais metais padarė pradinių klasių mokytoja Rima Berčiūnienė, kuri pasidalino gerąja patirtimi su mokyklos mokytojais ir bendruomene. Norint visus ugdomuosius dalykus sujungti į visumą ir mokymąsi padaryti organišką, patyriminį, reikia ne tik tinkamos aplinkos, priemonių, bet ir mokyklos bei mokytojo atvirumo idėjoms, noro ir gebėjimo keistis, taikyti ugdymą prie besikeičiančių  vaikų poreikių. Užsienio kalbų metodinė grupė perėmė estafetę pabrėždama STEAM ugdymo filosofiją, kritinį mąstymą bei kūrybiškumą. Anglų kalbos mokytojos Beata Valungevičienė  ir Sandra Povilaitytė pristatė mokytojams įvairias praktines veiklas grupėse. Mokytojai  ir kiti mokyklos darbuotojai plėtojo gerumo temą piešiniuose. Geriausia mokykla yra ta, kuri pati moko ir mokosi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *